გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან,გარდნერისმრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას,შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწავლის სტილისა და ინტელექტის დასადგენად ვიმუშავეთ პროცედურებზე შევქმენით ფეიჯები ბლოგზე, გავეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის დოკუმენტებს და შევქმენით ხარაჩო.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან,გარდნერისმრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას,შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწავლი...
-
დღეს ჩავდექით მოსწავლის როლში,შევქმენით მოსწავლის ნაშრომი,მიზნებიდან გამომდინარე აქტივობებს გადავხედეთ,შევქმენით სლაიდშოუ,გავეცანით საავტორ...
-
ტრენინგის ბოლო დღეს დავასრულეთ ონლაინ კითხვარები,მოვაწესრიგეთ პორტფოლიო, მოვისმინეთ ჯგუფის ყველა წევრის პროექტის პრეზენტაციები,ლამარა მა...
-
გავეცანით ერთმანეთს,ტრენერს.სწავლების კურსს.შევქმენი საქაღალდეები.გავეცანით პროექტის კურსს.შევქმენი ბლოგსპოსტი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий