суббота, 17 июня 2017 г.

გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან,გარდნერისმრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას,შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწავლის სტილისა და ინტელექტის დასადგენად ვიმუშავეთ პროცედურებზე შევქმენით ფეიჯები ბლოგზე, გავეცანით მოსწავლეთა  მხარდაჭერის დოკუმენტებს და შევქმენით ხარაჩო.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

გავეცანით დიფერენცირების საკითხებს მეექვსე მოდულიდან,გარდნერისმრავალმხრივ ინტელექტის თეორიას,შევქმენით კითხვარი მოსწავლის სხვადასხვა სწავლი...